de feridas, palabras e poetas que inspiran

Teño feridas nos ollos, literalmente, algo así como que os meus ollos son excepcionalmente sensibles  e precisan de auga. seica teño ollos dunha muller vella ou dun peixe de secano. Esto non é un feito para estar triste, ten un tratamento crónico e xa. Pero eu que poetizo cada momento momento da miña vida e cada historia que coñezo pois xa vexo algo máis alá. hai cousas, acontecementos, espazos, persoas e palabras que nos inspiran para facer cousas fermosas, eu teño os ollos con feridas, unha rapaza moi linda de amiga, as mans cheas de papel,  un poema fermosísimo que de Estel Solé e a cabeza que non para, xa teño unha idea nova. vou convecela amiga para que me axude.

Deixovos este fermoso vídeo de papel e palabras, da impresionante Ane Brun, este é un dos vídeos deste disco, pero ten varios e todos cunha historia en común , así que xa sabedes!

About Palmira

mimadriña.com

Deixar unha resposta

